Beroepsmotivatie

Van jongs af aan koester ik de droom om leraar te worden, door zowel positieve als negatieve ervaringen. In mijn tweede jaar middelbare school vertelden enkele leraren me dat ik 'nergens zou komen als ik zo weinig moeite voor school zou blijven doen, onbekend met de enorme inspanningen die ik in mijn studie stak. Ik liet hobby's vallen en beperkte sociale activiteiten om mijn studies te behouden. Uiteindelijk besefte ik dat deze levensstijl niet ideaal was, dus stapte ik over naar een andere school in een nieuwe stad, waar niemand mij kende. Hier leerde ik leraren kennen die begrip toonden en mijn studie-ervaring veranderden van 'je doet het niet goed' naar 'dit doe je goed, maar laten we dit nog eens herhalen. Dit creëerde een positieve leeromgeving die mijn band met het schoolleven versterkte.

Femke Callebert, Crealeren, Leraar en engagement
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin